29 شهریور 1403
اقتصاد اصناف بازار تجارت صنعت کسب و کار

نشست فعالان اقتصادی ایران و ترکیه،فرصتی مناسب برای حضور در بازار ترکیه

سلام صنعت/ نشست فعالان اقتصادی ایران و ترکیه همراه با جلسات b2b با حضور کارآفرینان و فعالان اقتصادی ایران و ترکیه در بخش های:

ساخت و ساز، فلز، مبلمان، گردشگری، غذا، خودرو، پلاستیک، شیمی و آرایشی و بهداشتی، نساجی و لجستیکبا حضور مقامات رسمی دو کشور برگزار می شود

نشست فعالان اقتصادی ایران و ترکیه به منظور ارتقای تعاملات اقتصادی دو کشور با میزبانی انجمن کارآفرینان ترکیه ASRIAD آبان سال جاری در شهر وان ترکیه برگزار خواهد شد.
در این رویداد بین المللی که با حضور کارآفرینان و فعالان اقتصادی ایران و ترکیه تشکیل خواهد شد نشست های b2b جهت تحقق تجارت و آشنایی با تولید کنندگان و صادرکنندگان تشکیل خواهد شد .
دکتر مهرداد فوج لعلی رئیس امور بین الملل انجمن کارآفرینان ترکیه استان وان در این خصوص اذعان نمود که تجارت دو کشور نسبت به ده سال گذشته کاهش چشم گیری داشته است و این رویداد کمک خواهد کرد تولید کنندگان ایرانی صادرات خود به ترکیه و از آنجا به اروپا را افزایش دهند.
دکتر مسعود بخشنده آبکنار عضو مجمع دیپلمات های ترکیه افزود در این رویداد مسئولین بلند پایه کشور ترکیه , مسئولین بلند پایه استان وان و رئیس انجمن کارآفرینان ترکیه و سرکنسولگری ایران حضور خواهند داشت لذا از تمامی تولید کنندگان و شرکت های دانش بنیان دعوت می شود در این رویداد حضور پیدا کنند.

⭕مکان شهر وان ترکیه ، هتل هیلتون ⭕زمان 24 تا 26 آبان

جهت ثبت نام از طریق شماره های زیر اقدام نمایید:

09120031662

09112344415

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *