26 شهریور 1403
کسب و کار

گروه دانش بنیان کاشف برگزار می کند: نخستین مسابقه مجری شو در استان گیلان

سلام صنعت/گروه دانش بنیان کاشف در نظر دارد با همکاری مجریان برتر کشور در عرصه اجرا، نخستین مسابقه مجری شو را در استان گیلان، جهت شناسایی استعدادهای برتر در کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار نماید

به گزارش سلام صنعت به نقل از روابط عمومی گروه دانش بنیان کاشف، هدف از برگزاری این رویداد، کشف استعدادها، بررسی و آشنایی با مهارت ارتباط و اهمیت آن در زندگی تک تک افراد، ایجاد بستری مناسب جهت تربیت و تامین نیروهای مستعد در حیطه اجرا و گویندگی و حمایت و تشویق شایسته از برندگان مسابقه خواهد بود.
بر اساس این گزارش، بخش رقابتی این مسایقه در 3 رده سنی 8 تا 13 سال برای کودکان و نونهالان، 13 تا 18 سال برای نوجوانان و جوانان و 18 سال به بالا برای بزرگسالان خواهد بود.
همچنین، اجرای این مسابقه در 3 بخش اجرا برای همه گروههای سنی کودکان و نونهالان، نوجوانان و جوانان و بزرگسالان – اجرا و گزارش ورزشی برای علاقه مندان- دوبله و صدا پیشگی برای 18 سال به بالا برگزار خواهد شد.
ضمنا، چگونگی ارسال و انتخاب موضوعات مرتبط با این رویداد نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.
این گزارش می افزاید: شرکت کنندگان در این مسابقه، پس از ارزیابی توسط هیات داوران در مرحله اول، به مرحله دوم راه پیدا نموده و در آذرماه سالجاری بصورت حضوری با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
شایان ذکر می باشد، علاقه مندان به مشارکت در این رویداد، می توانند از طریق شماره های تماس 01334245، 09361648642، 09102340027 و ایمیل btc.gilan@gmail.com جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام اقدام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *