30 شهریور 1403
سیاسی‌

پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی

علوم پزشکی

سلام صنعت/رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیل وب‌دا)؛ دکتر محمدتقی آشوبی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیامبرصلی الله علیه وآله:

المجاهدون فی سبیل اللّه قوّاد أهل الجنّه

رزمندگان در راه خدا ، راهبران اهل بهشت‌اند

روز ۲۹ فروردین، مصادف با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت حماسه آفرینی‌های دلاور مردان نیروی زمینی ارتش است. یادآور رشادت‌های بزرگ‌مردانی است که شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند.

می‌توان گفت ارتش به عنوان نخستین بازوی توانمند نظامی انقلاب در جهت تحقق اهداف جمهوری اسلامی ایران تلاش‌های خستگی ناپذیر و مستمری را با فداکاری و ایثار و در ابعاد مختلف را از همان روزهای ابتدای پیروزی انقلاب، آغاز کرد.

امروز نیز همچنان که رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت خامنه‌ای نیز بدان اذعان دارند: ارتش، یک سرمایه و ذخیره و اندوخته برای این ملت است و اعتقاد و ایمان قلبی نقش بسیار سازنده‌ای در تقویت آن دارد.

اینجانب به نوبه خود روز بزرگداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به مقام معظم رهبری و تمام خانواده بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک و توفیقات روزافزون را برای این جان بر کفان بی ادعا از درگاه خداوند متعال خواستارم.

محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *