27 مهر 1403
کسب و کار بانک و بیمه جامعه

مدیر بیمه دی گیلان خبر داد: دیدارهای مستمر و بررسی وضعیت بیمه‌شدگان از برنامه‌های عملیاتی بیمه دی

سلام صنعت/ مدیر بیمه دی گیلان از اجرای برنامه های عملیاتی در سال ۱۴۰۳ خبر داد.به گزارش سلام صنعت؛ فاطمه عباسیان با بیان اینکه بیمه دی گیلان به منظور تحقق اهداف کلان این مجموعه برنامه‌هایی را تدوین نموده که به آن پایبند است گفت: ارتقای کمی و کیفی خدمات و بهبود تجربه مشتریان رویکرد اصلی بیمه دی استان گیلان می باشد.

وی افزود: دیدار با خانواده های معزز شهدا و ایثارگر و همچنین دیدار با بیماران صعب‌العلاج تحت پوشش این شرکت از جمله برنامه های اجرا شده در سال ۱۴۰۳ بوده است.

مدیر بیمه دی گیلان هدف از عیادت و دیدار با بیماران صعب‌العلاج تحت پوشش این شرکت را رسیدگی به وضعیت و رفع دغدغه‌های درمانی آنان عنوان کرد و گفت: این ملاقات‌ها همچنان بصورت ماهانه و مستمر انجام می‌شود.

عباسیان خاطرنشان کرد: کلیه هزینه های درمانی بیماران و صورتحساب‌های مراکز درمانی طی ماه‌های تیر و شهریور امسال توسط بیمه دی تسویه شده است.

مدیر بیمه دی گیلان عنوان کرد: این شرکت بصورت ماهانه با بیمه گذاران درمان گروهی خود جلساتی منظم و پیاپی برگزار می کند تا از این طریق جویای احوال بیمه‌شدگان قرار گرفته و سریعتر مشکلات و مسائل آنان را رسیدگی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *