26 شهریور 1403
فرهنگی چندرسانه ای

درخواست اهالی تئاتر رشت از رسانه ها نسبت به پیگیری مطالبات آنها

سلام صنعت/اهالی تئاتر رشت طی نامه ای سرگشاده ای از رسانه ملی و سایر رسانه های استان خواستند تا نسبت به پیگیری مطالبات خود تا حصول نتیجه اقدام نمایند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سلام صنعت، مجمع آموزشگاهها و هنرهای نمایشی رشت طی نامه ای خطاب به مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان ضمن تشکر و قدردانی از بیان مطالبات آنها در برنامه ” پاسخ ” از وی درخواست کردند تا مطالبات اهالی تئاتر تا حصول نتیجه و به پای کار آوردن و پاسخگویی سایر مسوولین استان پیگیری گردد.

در متن این نامه آمده است :

جناب آقای ربانی مدیر کل محترم صدا و سیمای مرکز گیلان

مجمع آموزشگاهها و گروه‌های تئاتر رشت بدین وسیله مراتب قدردانی و سپاس خود را از حضرتعالی ،معاونت محترم سیما و تمامی دست اندرکاران برنامه ” پاسخ ” بابت پیگیری مطالبات اهالی تئاتر اعلام نموده و خواهشمند است تا حصول نتیجه شفاف در ارتباط با دریافت هزینه سالن های دولتی ،کمبود امکانات سخت افزاری و عدم وجود فرهنگسرا در رشت ، این برنامه را ادامه داده و علاوه بر اینکه از تمامی متولیان فرهنگ و هنر استان نظیر اداره ارشاد ، شهرداری ،شورای شهر و نمایندگان مجلس پاسخی دریافت شود ، از قوه محترم قضائیه نیز درخواست گردد تا این ترک فعل که توسط نهادهای فرهنگی صورت گرفته را مورد بررسی قرار دهند .

مجمع آموزشگاهها و گروه‌های تئاتر رشتیادآور می شود در برنامه ” پاسخ ” که از صدا و سیمای مرکز گیلان پخش شد به معضلات حوزه تئاتر در رشت پرداخته شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *